25 februari

Ok, bloggtorkan börjar bli pinsam. En ber om ursäkt! Dumt att lova då jag vet att jag inte kommer att hålla det men jag ska försöka att bli lite bättre på detta. Det kan ju trots allt bara gå uppåt from here.

Jag ska försöka att spara pengar (ännu mera =S). Och sluta äta så sjukt mycket skitsaker (läs goda goda saker). Det går rätt bra så här långt. Mest för att jag glömde plånboken hemma när jag var på väg till Tesco förrut men ändå. Det gick precis förbi en kvinna i ful jacka med en grande Starbucksmugg. Jag svär, jag var så jävla nära på att slänga upp dörren slita av henne jackan (för den var så ful) och sno med mig muggen in för att sen hetsdricka vad som än befann sig inne i denna vackra cylinderformade kartongkreationen. Vi har ingen mjölk hemma så jag tvingar mig själv att dricka svart kaffe. Vet ni vad svart kaffe gör med magen. Ne tänkte väl det. Nu får jag kanske skylla mig själv lite grann då man kanke inte behöver kränga 2 muggar på 30 minuter men jag är desperat efter en kick jusst nu.

Igår kväll var jag och syrran på Westfield. Det var nice. Handlade en tröjja som jag kollat på några gånger. Kände mig nästan tvungen att köpa den igår för att jag stod kanske lite för länge och taffsa på den för att det skulle vara ok och för att någon annan förmodligen inte skulle vilja ha den efter. Missade dessutom Ossans best night of her life. Känns ju helt ok och lungt. Jag menar, våra dagar är ju inte direkt räknade eller så!

Lyssnar för övrigt på Newton Faulkner - Dream Catch Me
Tycker ni ska gå in på YouTube, Spotify eller något annat musiktjafs ni använder och lyssna på denna låten. Why? Cause I tell to!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0