27 februari

Frädagar är bra dagar. Idag är inget undantag. Dagen kunde väl ha börjat bättre men nu så börjar det ljusna lite. Snoozar 5 gånger vilket innbär panik panik! In i duschen och på med det som ligger närmast och här kommer kruxet, min hårfön funkar inte. Håret dryper och jag börjar om typ 7 minuter. Skoj. Det visar sig sen att inget fungerar. Första och andra våningen är utan ström. Dock inte tredje våningen. Där funkar allt prima. Så jag och E syster står brevid varandra vid det ända fungerande och lediga eluttaget i huset. Jag torkar håret och hon rostar bröd.

Idag kommer det hantverkare. Igen! Det här huset ska ha ihjäl oss. Det gillar oss inte. Typ "Huset som gud glömde" eller något. ALLT går sönder. Det är ingen överdrift. Igår började det rinna vatten utanför min dörr. Genom lampan. För att E duschade på övervåningen. Känns tryggt ska ni veta. Jävligt tryggt!

Detta blir en bra dag. I can tell! Fick ledigt bara sådär. Ska möta Ebba och hunden vid Starbucks för att bege oss till ponden och glassa. Fan va nice. Ikväll är jag barnvakt=pengaaaar!

Sen får E och U fiiiin besök om några veckor. Dom känner ju inga vanliga människor, det har jag ju fått klart för mig! Jag klagar dock inte.

Föresten, min värdmamma e bäst. Fick ett M.A.C läppglans av henne förrut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0