Bloody Valentine

Ja vad ska man säga. Gårkvällen blev inte mycket av något igentligen. Planerna var något svindyrt och fancy inneställe i city där vi stod på gästlistan hos någon oljeshejk. Vi skulle få VIP bord med dricka. Inget blev det av det heller eftersom vi drog för tidigt. In kom vi men jag har nog aldrig känt mig mer malplacerad i hela mitt liv. Fick skylla på att jag glömt min Marc Jacobs och mina Louboutins hemma.

Var i Barnes på helt ok tid. Halv två tror jag, skönt. Kutar från bussen och hem. Kallt, trött och kissnödig. Kommer till dörren, mekar fram nyckeln men där tog det stop. Nyckelfanskapskiten funkerar inte. Så tur som jag har går jag bort till syrran som har huset för sig själv. Somnade någon timma senare i prinsesslakan i lilla A´s säng.

Idag (nu) jobbar jag tills två sen hoppas, hoppas jag att Jossan fortfarande är på att åka till Kingston eller någon annan stans. Om du nu inte är det hjärtat älskar jag dig ändå! After all, you are my Valentine!

Bye the way så tycker jag det är skit kul att Lisa är här. :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0