Magsjuka

Samtidigt som snön kom magsjukan till Elm Grove Rd. Jag har inte ätit på två dagar och känner inte något större behov av att göra det heller. Jag är dock på bättringsvägen men när man hör lilla L ligga och kräkas en våning ner skär det lite i hjärtat. Men så hör man Emma komma springandes för att trösta. Och trots mina 21 år så saknar jag det lite. Att bli tröstad av mine mamma, krama pappa. Jag vet inte varför det är jobbigt jusst nu men det går över.

Jag känner mig helt isolerad. Jag har typ missat TVÅ Sun inn kvällar. Hallå!!! Men det är inget som inte går att ta igen. Eller?


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hua! Hoppas du kryar på dig! :)



Det märks att vi är grannar, haha, mamma berätta för mig imorse att grannarna är magsjuka. Lilltjejen, aupairen och svärmor. Jag tror Emma o Mamma sprungit på varann en eller två gånger i affären!



Vet itne varför jag nämner det här? Hmm...ville väl bara säga att jag redan visste att du var magsjuk. Hur coolt nu det är?



Hur som, Jag hoppas du blir frisk snart, och Sun Inn kvällar kan man ta igen! Nemas Problemas!



Kram

2009-02-05 @ 00:15:17
URL: http://tildailondon.blogg.se/
Postat av: emma

Heeej! Hörde av millis att du vart sjuk o läste här nu också ju! Stackare, hoppas du blir frisk snart snart snart! Krya på dig vännen! KRAM

2009-02-05 @ 13:24:04
URL: http://londonemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0