Plans

Vart på Sun Inn med Ebba. Vi satt ute och det var inte speciellt kallt. Fick reda på att inte ska jobba kväll imorgon eftersom U är hemma med andra gradens magkatarr. Schöööönt för mig, kanske inte lika schönt för han.

Så imorgon åker jag och Ebba till Westfield. Det är himla bra att gå där kvällstid asså. Lite med folk. Eller snarare sagt mycket folk på sjukt stor yta. Att det sen tar 10 till 15 minuter att ta sig till varje affär är en helt annan historia. Och då har jag inte räknat med den tiden det tar att hitta dit du ska. Du lär ju gå vilse på vägen och gör du inte det är det enbart pågrund av tur som du hittar. Tro inte att du kan stället. Kanske Matilda dåra... Dom borde ha någon typ minibussar där. Gud vad smart! Tänk, små (helst blåa) bussar som stannar om du plingar typ utanför NEXT eller M&S. Det eller kartläsare med behörighet borde fan ingå när du sätter foten innanför Westfield. För tro mig, alla food courts stänger tolv. after that you´re done. Finito. Schlutt!

Oj oj oj, mycket skitsnack för ett ställe jag igentligen älskar.

Innan trippen till Westfield blir det London´s Zoo med barnen. Tro nu inte att jag har gått och blivit överambitiös och drar med mig barnen med häst och villa till norra London på egen hand. Nej nej, min kära värdmamma och hennes snälla syster ska med.

Annat trevligt som skett idag är att jag nästan spikat extrajobb på Frädag. Dom är stenrika.

Puh-leeez...

Tror ni jag jobbar för Svenssons eller.

Seriöst, finns det några i den bubblan som man för tillfället lever i som INTE har stålar?

Detta blev långt.

nato nato.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Blä! Jag vill också! Allt det där!

2009-02-26 @ 09:53:36
URL: http://josefinfridaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0