UpDate

Ska strax ner och käka middag för sen dra mig vidare till Bracken Gardens. Där väntar barnvaktskväll. Ska bli skönt att tjäna lite extra, det har varit lite tajt den senaste veckan. Mig själv att skylla enbart såklart men ibland är det svårt.

Oj vad dagen har varit skön. Skulle som sagt möta upp Ebba förrut men det blev Camilla istället. Vi satt och tjöta i parken hur länge som helst. Systeryster! Sen ringer Ebba och sa att hon kunde ses en stund och så blev det. Vi gick och hämtade hennes tjej på skolan och pratade lite. Nice!

För alla er KENT fans där ute ( inklusive mig). Om några veckor kommer KENTs manager och bor hos oss. Som jag nämnde tidigare så känner min värdfamilj inga "vanliga" människor. Bara überviktiga personer, plus mig då. Ska bli skoj iallafall. Mars månad är för övrigt en riktig besöksmånad. Lär vara rätt trött när denna månaden är slut. På ett bra sätt hoppas jag.

Nu: Käk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0