13 februari

Jag har precis mölat i mig tre (små) påsar med chips. Gott må ja säga men onödigt. Nu sitter jag i min lilla fotölj på mitt lilla rum med en stor kaffe och kollar planen. Idag är min enda lediga dag på hela veckan. Schööööönt! Att va ledig asså, inte att det är min enda lediga dag.

Mamma Mia igår var helt sjukt. Jag älskar det. Måste göra om det. Måste måste måste!

Jag skulle ha åkt till Westfield eller Kensington idag men jag tog mig en väl värd sovmorgon till klockan elva så det blidde inge me det. Tills nu då Jossan ( åh du e så bra) messar och säger att vi kan åka till Westfield. Sen är det middag på Sun Inn med Den ovannämnda och Ebba. Och syster joinar säkert.

Fan vad livet är bra ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0