19 januari

Började dagen med fika och Scrabble på Sun Inn. Med två av dom bästa jag vet <3 ! Jag och en av dessa gick sen vidare till Nero där hon skulle bjuda på fika. Två fikor på raken...?!

Nyss hemkommen och sitter i min lilla säng och hör hur Sam skrattar och jollrar en våning ner. Mina hjärtan <3 På tal om det så ska jag hämta Liv sen. Trots att jag fick ledigt idag. Är så himla jobbigt att bröta in på en buss med vagnen och det går snabbare om man gör det ensam. Så slipper någon av oss göra det. Lika bra!

Så har jag äntligen fått köpt mig en skrivbok. Så nu kan jag skriva igen. Gud vad jag har saknat det. Bättre på pappaer än i huvudet.

Chiao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0