Äntligen!!

Har varken haft telefon eller internet på typ en evighet. Men nu så...

Tänkte dra någon sammanfattning på vad som har hänt på senaste tiden men bortsett från att jag har kommit hit ( London) igen så kommer jag inte ihåg något mer. Att ha minne som en guldfisk e inge bra hörni.

Igår va Emma, Camilla, Josefin och Moí på White Hart först för att senare traska vidare till The Sun Inn. Trevligt värre serru. Inte lika trevligt när man skulle upp imorrse men det gick. Ikväll är det middag inne vid Leicester Sq. med den skönaste Stockholmsbänan ni kan tänkas träfffa plus två nya prickar jag aldrig träffat. Fan va trevligt! Sen är det mindre än en månad kvar tills jag och den ovannämnda bönan drar och ser Mamma Mia. Avensjuka?

Ja, jag har faktiskt väldigt få saker att klaga på i dagsläget.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihih, jag älskar det smeknamnet :D

2009-01-14 @ 21:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0