Are you from Sweden? Puss puss

Det blev inte riktigt som det skulle men det blev förbannat bra ändå!! Men fan säger jag bara, vad vi har gått idag. Och med vi menar jag syrran och jag. Jag hade massa saker jag skulle berätta om här men nu har allt försvunnit.

Efter många om och men blev det Strada idag igen. Samma Risotto, samma servitös och nästan samma plats som sist. Och det var lika gott idag med. Men jag måste sluta äta ute så här. Det hjälper ju knappast min avtunnade plånbok. Något att arbeta på helt enkelt.

Nu ska jag läsa svensk skvallerblaska som upphittdes här hemma för en stund sedan. Här kan man fynda ser ni...


Jag älskar det här, ja jag älskar dig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0