Somewhere a clock is ticking

Dagarna på Church Road är räknade. Iallafall för min del. För våran del. Packandet började idag. Jag tycker fortfarande att det ska bli kul att flytta och jag ser fram imot det men det är så mycket runt omkring som jag inte orkar med jusst nu.

För några timmar sedan var jag hemma hos Camilla och slappade i soffan tillsammans med Lilla A och Mini rooster framför The SImpsons. Då ringer Emma och undrar om jag kunde extrajobba i några timmar för dom kände för att åka till Westfield en stund. Sagt och gjort jag gick raka vägen hem. Nattade barn,städade undan lite och käkade glass.

Nu ska jag grejja lite på rummet, kolla efter ny kamera på Argos och sen soooova.

Natti.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Heeej! När kommer ni att flytta in på världens bästa elm grove rd? Lägtar efter mina nya grannar ju! Kram

2009-01-24 @ 22:13:42
URL: http://tildailondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0