Words can´t describe

Flytten är AVKLARAD! Men det finns tretusen lådor kvar att packa ur. Men inget mer bära. Åh jag njuter av tanken. Min kropp är slut pågrund av allt bärande som pågått i två dagar nu. Trevåningshus och billy bokhyllor is not the shit.

Imorgon har jag tänkt att ta det rätt lungt. Åka in till Hammran och köpa skor och fixa extranyckel till nya huset. Sen har jag lite andra ärenden som skulle vara skönt att få ur vägen så fort som möjligt.

På kvällen åker jag och Josefin till Richmond och gör Revolution. Sen åker vi till Fulham och festar vidare men då med en liten Ebba.

Jag och Ebba käkade middag hos Josefin förrut. Sjukt vad gott det var asså. Jag gillart.

Well well, jag är supertaggad inför imorgon. Har tillochmed handlat klänning. Hm, har typ aldrig hänt.

Gud vilket rörigt inlägg. Sorry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0