löndön som dom säger

nu har jag börjat säga hej då. även om jag vet att jag kommer hit snart igen känns det lite jobbigare än det borde. jag ska ju få åka och träffa mamma och pappa. komma till lane och åka till smögen. men jag älskar london. oj vad jag älskar london. så det värker inombords när jag vet att jag inte kommer få leva deta här på ett tag. lukterna, personerna, platserna.

Sun Inn. Tim1. Ponden. Sam. Elk.Themsen. Spontanitet. Putney. 1.50. Ebba. Church rd. Liv. Strongbow. Kings of Leon. Analysering. Jeremy. Starbucks. Slug. Blå huset. Olle. Promenaden. Aupairalkolism Timothy/Timmie/Rob. Snakebite. Ladybird. GAH! Elm Grove rd. 209. Fulham. Braden. Måndagsfull. Ferry rd. Rooster (!) Prawns. Jossan.9. Rocks Lane. Tim2. Havanah. Ulrik. Londis.Erik.  Australenare. The Killers. Linnea. Häägen Dasz. Nick. Mojitotorsdag. Barnes Express. Kensington. Sex on fire. Emma. Sushi. Marks&Spencers. 10. Hammersmith.




Kommentarer
Postat av: jennie

BITTERT!!!! Att du skriver med tillockmed Braden och inte mig!

2009-07-03 @ 19:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0