1,2,3... SHOOT!

Idag är det banne mig en bra dag. Än sålänge iallafall. Barnfri (inte att förknippas med helt ledig dock) i några timmar. Att göra andra sysslor är ibland fruktansvärt skönt. Ingen som har dött av att skura en kaffemaskin och hänga tvätt precis. Är glad över morgonens tempo då Sam var vaken 2/3 av natten. Jag har lärt mig att stänga av när han skriker om nätterna men mellan 4 och 6 inatt gick det inte. Vet inte varför han skrek så mycket som han faktiskt gjorde. Han brukar ju göra det när han är sjuk men han är ju frisk som en nötkärna.

Så, en månad blev 4 och 4 blev 10 och nu har 10 blivit 14. Jag är glad över mitt beslut att stanna. Mycket av det beslutet beror på Ebba och att även hon är kvar till hösten. Hade aldrig orkat börja om från början med helt nya vänner.

Igår var det som sagt Science Museeum som stod på schemat. Och det var varken bu eller bä. Jag var onaturligt trött hela tiden vilket kanske hade en bidragande faktor.

Idag har gardinfolket varit här och fixat i stort sett allt som kan fixas när det kommer till gardiner. Jag fick en helt ny ( mycket intressant information för er kan ja tänka mig).

Ska ner och städa det sista nu!

Vad ska ni göra i helgen?

Jag berättar senare vad jag ska hitta på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0