14 mars

Trött som en jävla gummianka. Inte så svårt att lista ut att bristen på sömn och mat resulterat i just detta tillståndet. Det här med sömn är en krånglig sak när man är rumsgranne med en ettåring som håller på att få tänder. Förrut har han kanske vaknat och skrikit i två minuter några gånger varje natt. Nu vaknar han visserligen inte oftare men sisådär 20-30 minuter längre varje gång. Tur för han att han är så jävla söt i övrigt.

Bortsett från ungar som får tänder så tyckte även mina kära vänner att det passade med ett telefonsamtal 12.12 inatt för att vara exakt. Ebba och Jossan var på Zoo Bar och dom spelade Sex On Fire ( Kings of Leon). Det var precis vad som hände för några veckor sedan. Camilla ringde mitt i natten för att dom spelade just Kings of Leon.

Fick precis reda på att Jossan INTE kommer hit ikväll. Snor! Jag ÄR bitter! Men bara för att jag jobbar ihjäl mig och inte kommer ihåg vad hallonsaft smakar så betyder ju inte det att alla andra ska ruttna bort med mig. Love U anyway!

Idag har jag iallafall jobbat extra. Vilket inte direkt var en dans på rosor men det fick gå ändå.

Nu ska middagen dukas undan, minstingen skall läggas, badning av den stora ska ske och sen ska jag försöka få i mig något att äta. Det var ju det!

Efter det är det rätt tillbaka till att vara bitter igen!



Kommentarer
Postat av: Jossan

Hata mig inte!



<3

2009-03-15 @ 03:17:09
URL: http://josefinfridaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0