4 mars

Skriver (enbart) för att Ebba ger mig dåligt samvete. Fan! Jag får ju ångest. Sen har jag gått och blivit jävligt elak. Jag blir lite förvånad själv ibland när jag hör vad jag säger.

Här är annars allt som vanligt. Jävligt bra med andra ord. Våren kommer och går. All skit som jag har tvivlat på ett tag är borta. SKÖNT! Ser fram imot våren samtidigt som den kommer bli lite för jobbig för att jag ska kunna hålla ihop ibland.

Igår hade jag fullt upp. Jobbade till 3. Sen åkte jag och syrran till Kensington och kikade på HM. Hur mycket älskar vi inte HM? Efter det lekte jag frisör genom att göra slingor på syster. Hur blev det föresten? Blev det bra? Sen begav jag mig i ösregnet bort till Sainsbury´s för att handla gottigottgott till mig och Ebba. Och enbart för att det regnade tog jag bussen bort till henne. Ebba fixade käk. Gott. Starkt? Mm...

Nu vaknade Sam vilket innebär att min "rast" är slut.

C ya.

Kommentarer
Postat av: ebs

Starkt? mm...



Hahah.

2009-03-05 @ 10:10:32
URL: http://ebbasorenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0