A day ( or night ) in the life of my Baby!

Igår var jag som sagt barnvakt hos Jossans värdfamilj. Det gick bra. tycker jag iallafall. Jag hittade inte Twilight dock men blev sittandes framför Brittania High. Tro mig, det var inte så pjåkigt det heller. Gah! Fick fortsätta i deras taxi hem vilket var sjukt snällt. Tack!

Nu Jossan, nu är det INTE långt kvar. Nu börjar jag få ångest. Så här och så här många dagar har vi kvar nu och det här och det här ska vi hinna göra. Äh, vi skiter i allt det där. Vi kör på som vanligt och har bara JÄVLIGT kul ändå. Det är ju ändå det vi gjort i 6 månader. Det kan inte gå mer än jävligt bra då. I helgen blire fest serni.

Nu ska ja väcka storfnösen här hemma och traska bort till gumpan som dom kallar det. Hmpf, Stockholmare!

Ha det schööönt i vårvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0