Covent Garden

Nu sitter jag här. Med gårdagens smink, skitet hår och mössan lite för mycket på sne. Trött som ett jävla as (ursäkta språket). Arbetsveckan har varit jobbig. Mycket beroende på jusst jobbet men även andra saker. Besked om framtiden som ligger lite för nära. Pausknappen funkar inte längre och det är frustrerande.

Det är nu det blir verklighet!

Om några timmar blir det fina (dyra) drinkar (pappa du kan ju läsa hallonsaft här om du tycker att det känns jobbigt) på någon glassig uteservering i Covent Garden. Ska bli så skönt så jag finner inga ord. Helg. Ledig helg!

Imorgon hoppas vi på picknick i det fina vårvädret.

Och eftersom ingen svarade när jag frågade vad som händer till helgen antar jag att ni ska ha tråkigt. Synd för er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0