Helgen

Sjukt bra! Så kan denna helgen sammanfattas. Ingen fest i fredags dock, blev lite Westfield istället. Gick bra det med. I lördags jobbades det lite lagom sen var det Putney som stod på schemat. Och Walkabout. Bra musik och snygga killar. Ajjamen! Jag drack Kopparbergs av någon underlig anledning. Gillar inte ens Kopparbergs. Vi gick vidare till ett ställe som heter B @1. Vi var inte där speciellt länge men vi hann med att hetsdricka vatten, ha iskrig med bartendern och tappa bort ett stycke plånbok.

Vaknade imorse och trodde verkligen stenhårt på att jag måste ha sovit bort halva dagen. Flyger ( yeah right!) ur sängen och fumlar upp mobilen ur väskan. Klockan är 07.55. Jag har sovit i kanske 4 eller 5 timmar men kan inte somna om. Mår som jag förtänar ( jävla Kopparbergs) och intalar mig själv att sömn det är bra det. Efter 25 minuter ger vi upp. Vi somnar.

Idag har jag, Jossan, Ebba, Emma, Camilla och Linnea slappat i Regent´s Park. Av någon anledning har jag gått runt och frusit hela dagen. Det är ju skitvarmt ute så jag fattar inte riktigt varför. Vad har vi mer gjort. Fan jag har ju verkligen inget minne. Jo jusst det, vi käkade sushi på Wasabi. Gottgottigottgott det ser ni. Tror det blir mer av den varan imorgon. Jag och Jossan drar in till city för att göra jusst detta. Käka sushi. Och så vill jag leta efter mina lila kärlekar på New Look.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0