15 mars

Idag har varit en såndär dag som man igentligen inte har. En helt perfekt dag! Yes! Vaknade av mig själv, fixade mig lite lagom gick till Starbucks och köpte kaffe till mig och Millan <3. Mötte henne vid ponden där hon berättade att hon har bestämt sig för att stanna i 4 månader till. Jag blev sådär obeskrivligt glad. Jag ska få 4 månader till med Syster i London! Bäst. Det är så jävla bäst så ni fattar inte. Iallafall, efter glädjeyran drog vi till Westfield det lite shopping ägde rum. Alltid trevligt. Det bar vidare till Hammersmith där vi mötte upp Jossan för att sen åka vidare till Kensington Syrran dumpade oss visserligen för att åka och fika med annat folk. Sen låg vi och slappade i solen i Kensington Gardens en låååång stund. Skönt ska ni veta. För alla er Sverige/vinterlandsbor så är det varmt här. Jag har sagt det innan och säger det igen. VARMT! Idag var det 16 grader och klarblå himmel.

Gud jag trvis så bra här. Nu när det börjar bli vår och varmt så älskar jag, om det nu är möjlig, London ännu mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0