10 maj

Man ser sällan plan som lyfter åt Barnes hållet. Nästan alltid är det plan som går ner för landning. Satt uttråkad som jag är för en stund sedan och kollade ut genom mitt fönster. Ser ett plan som precis lyft. Det stiger och vänder precis över Barnes. Det är en fruktansvärt jobbig känsla som gör att jag på något sett önskar mer än något annat för en sekund att jag satt jusst på det planet. Vart skulle det? Jag bryr mig inte. Jag vill bort. Jag vill hem. Jag skäms för att erkänna det för jag känner mig besegrad. Men det går inte att dölja det som tar över dig.

Har inte skrivit på länge för det är mycket som har hänt. Vill inte skriva mer än så.

Om två veckor åker jag över till Zurich och hälsar på Osseposse! Fantastiskt! Två dagar efter att vi kommer hem till London igen kommer hon hit och stannar över helgen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill vara där o pussa på dig!!!!

2009-05-11 @ 19:08:25
URL: http://linneaphonehome.blogspot.com
Postat av: sara

finfin blogg ! ;) om du vill så kan vi följa varandra med bloglovin.com ? :D

2009-05-16 @ 21:52:16
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0