BTW

Bored. Tired. Worried.

Tror ni inte att när det äntligen börjar bli helg att sjukan hälsar på. Halsen gör ont och ögonen svider. Inte rättvist! Gud vill kanske inte att jag ska  till Jalouse. Är det så? Eller ska man dömma Jalouse efter deras reviews så vill han inte att någon ska dit. Nu hoppas jag dock att jag blir mirakelfrisk på 24 timmar och att Jalouse inte lever upp till sitt rykte utan till mina förhoppningar.

Har irrat runt på Westfield dom senaste timmarna med Kingan och EllenBellen för att hitta något att ha på mig inför helgens bravader men till förgäves. Eller det var en stackars klänning inne på Debenhams som såg lika tragisk ut som jag för tillfället. En kanske ska slå till. En vill ju inte vara taskens mot kjoltyget liksom. Vi får se. Den var ju svart så den sticker ut lite i min klänningsamling. N O T! När vi ändå pratar klänningar och innan jag tråkar ihjäl mig själv så ska jag äntligen på hämta min kärlek hos skräddaren på lördag. Åh maj ghad vad jag har längtat.! Dragkjedjan sprack (!!!) för några veckor sedan och det har tagit tio dagar att fixa den. Att laga den går på mer än vad klänningen kostade med det är det fanimej värt ska ni veta.

Kvällen har också bestått av fina mail och tankar som vägrar försvinna. Tror sömn botar det på bästa sätt.

...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0