J.A.G.S.K.A

EllenBellen har inte svarat än men så som det ser ut nu blir det party ikväll. Igen. Jag vet. Min lever typ skriker efter...ja vad som helst egentligen. Vad som helst som inte är krossad druva om vi säger så då. i vilket fall som helst. Jag är inte taggad och kommer med största sannolikhet inte bli det heller. Men man får liksom ställa upp för laget. Eller Ellen i detta fallet. Besides, jag dör av tristess snart och lite gratissprit och fancysmanchy peeps borde ändra den biten. Bästa som finns att sitta och kolla (läs;glo) på tjejer som tagit 4 timmar på sig att göra sig iordning men ändå ser ut som en annan när man trasar hem på morgonkvisten. What´s the point?

Sen att Calvin Harris ska lira dit vi ska ikväll underlättar kanske lite yttepytt. Moahahaha!

Borde verkligen inte gå ut ikväll. Verkligen, verkligen I N T E! Killar kan ju för fan sniffa sig till dålig självkänsla så jag ligger nog risigt till. Allt jag tar på mig ser blaha ut och jag har glömt mina favvoheels hos Camilla. Några pengar det har jag inte heller. Men jag får kanske helt enkelt använda mig av mina nya skills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0