Joshua Radin

Kvällen kanske inte började så bra. Change of plans gånger tusen typ. Men syrran och jag mötte upp Ellen inne på Lloyds och tog ett snabbt glas innan spelningen. I slutändan var den bra, även om jag och Camilla hade seriösa planer på att gå innan Joshua kom på scenen. Förbandet var bra med. Det är alltid ett plus. Ska leta låtar med dom senare. Rolig fakta med är att Zach Braff var där med.

Efter mötte vi upp Ellen igen på Walkabout (där jag och Camilla för övrigt spenderade lite quality time innan för kön var sinnesjukt lång). Tog ett glas, åkte till Belushis i Hammersmith och gjorde samma sak sen bar det hemmåt.

Bra kväll!

Nu: Jobba
Sen: Shoreditch!!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag vill också gå på spelning med dig, jag vill också se Zach Braff med dig, jag vill också dricka vin med dig och jag vill också ha vår i London tillsammans med dig!

2010-04-10 @ 12:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0