She´s wearing a hat

Ågren har försvunnit. Vart är inte relevant. Borta är iallafall huvudvärken. Bakisfryser dock så mössan sitter på huvudet. Kanske inte den ultimata klädseln en varm vårdag. Men men... Har slappat med E vid ponden. Ljuva, ljuva planer har smidits och luckorna från igår har fyllts i.

Har även idag släppt bomben för värdfamiljen att jag flyttar hem i Juli. Även fast lönen kommer höjas märkbart efter sommaren så är det inte pengarna jag är intresserad av. Jag behöver verkligen få perspektiv på allt och det kan inte köpas för pengar. Jag vet att jag kommer få panik och klättra i gardinerna i Sverige efter två veckor. Men det är bara bra. Då kommer jag veta vad jag vill ännu mer. Jag behöver bli lite sporrad.

Hur som helst. Ikväll är det barnvaktskväll som sagt. Inte mycket action för min del med andra ord.

Kommentarer
Postat av: nikolina

när du kommer hem kommer jag hänga, liiite bara liiiite i uddevalla.

2010-04-18 @ 19:54:32
URL: http://coconutskins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0