Sugen på helg

Ja asså jag tror aldrig att jag kommer lära mig. Så jag kanske lika gärna ska sluta att försöka. Eller man kanske kan lära sig lite istället för allt. Dricka lite mindre vin istället för inget alls. Sounds good?! Idle Hour var hur mysigt som helst. Uteserveringen var sjukt mysig. Gillas!

Är grymt taggad inför helgen. Gör veckans sista timmar imorgon på morgonen. Sen blir det Maddox eller China White. Life´s good! På söndag bär det av till Heathrow (om vulkanhelvetet skärper sig) för att hämta upp världens utan tvekan finaste pappa!

Har några timmar ledigt nu tills barnvaktskvällen börjar men har inget att göra. Har inte fått lönen ännu vilket kanske är bra.

Kom på förrut att jag drog kortet en, två och tre gånger igår. Det var ju jävligt dumt Madde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0