Tjalalalalala

Gud vad jag verkligen inte alls gillar att ha kidsen själv över nätterna. Man blir ju helt isolerad. Igår förgyllde visserligen Matilda, Nattis och Ellen ( som för den delen sov över ) min kväll. Ellen som även satt och klappade en skalbagge i min soffa. Då vart det liksom dags att gå upp och lägga sig!

Nu är det morgonrusning här. Saga bestämde sig som vanligt att vakna okristligt tidigt och av egen erfarenhet vet jag att det händer aldrig något roligt innan elva. Men jag antar att hon måste lära sig det själv. Det ända ( och då menar jag det ända, som håller mig uppe jusst nu är mina skor som ska inhandlas på lördag ).

Nu: Påklädning av aupair och barn. Tandborstning av samma skara. Jacka, skor, vagn SPRING! Let´s face it, vi kommer vara sena!

Ta Ta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0