WM/LDN<3

Nina.Vin. Ellen.Victoria Station. Nathalie. Hilton.Whiskey Mist. Cosmopolitan. Fransk Fralla. Rom&Cola. Fabio. Groggragga. Laga klocka. Syed. Absint. Trappor. Maryana (person, inte den andra skiten). Jobberbjudande (promoter). Barfota längs Regent St. Jagad i China Town. Chelsea. Vin. Buss i 7 timmar. Camden. Hampstead. Indier. Golders Green.

Jag har haft det roligaste dygnet i mitt liv. So far! Bokstavligen talat staplar ut från någon club klockan sex imorse. Kisar som jag vet inte vad för solen vart lite för stark efter lite för många timmar under jord. Jag har haft så sjukt kul dom senaste timmarna i mitt liv att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen.

BÄSTA BÄSTA BÄSTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0