Vad vore väl en bal på slottet?

Eller ett bord på Maddox! Nu har jag gjort det igen! Fått äran att jobba en kväll då man skulle kunna offra sin stortå för att kunna gå. Ok, kvällen i sig kanske inte är så speciell. Det är mer det att jag verkligen jobbar extremt obekväma timmar. Ledig imorgon. Super skönt! Men vad gör det när jag är barnis ikväll?

Saknar redan lillskiten som for till sverige för snabvisit över helgen. Jag hade säkert inte ens träffat henne den här helgen ändå. Men avstånd gör saker. Man saknar lite mer av någon anledning. Kanske för att det inte är lika lättillgängligt!

Gud jag vill bara skrika. Jag är så trött på det! Jag vill åka hem. Får man lov att gå från bordet nu, typ? Ok jag ljög lite förrut. Jag är inte alls ledis imorgon. Jag skulle vart det, Min enda lediga dag. H  E L I G ! Men nu ska jag ta kidsen från det att dom vaknar. Jag känner mig utnyttjad och det är inte kul längre. Jag vill ha fria dagar utan måsten. En vår i London med massa rolig skit. Inte jobb, jobb, jobb!

London visar sig inte från sin bästa sida nu förtiden som ni kanske förstått. Inte minst vädret. Idag har det åskat, haglat, snöat och pissregnat. Fint är det. Nöjd blir man när dom där sommarkläderna man införskaffade för 1.5 månad sedan då det av någon okänd anledning faktsikt var sjukt varmt, börjar bli för små. Anyone?

Jaja, jag ska sluta vara så himla negativ. Jag har det rätt bra här trots allt. Har slafsat i mig en ben&jerrys, dränker mina ledsna öron med James Blunt (då vet man att det är allvarligt) och googlar på lite smått och gott.

Men av någon älskar man alltid London. Alltid! Det är som ens familj. Man kommer skydda det till dagen man dör. Man kan lixom ta all skit, regnet och allt det andra. Det funkar. Bara det är här!

Jag ber om ursäkt för ett långt och förmodligen rätt ointressant inlägg. Ska lämna er med detta och göra något jag längtat efter hela dagen.

SOVA!

S H I T vad jag saknar Lane! Detta kan aldrig vara hälsosamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0