Men hallåååååååå

Jag har under morgonens surfingrunda sett två artiklar (eller vad du nu vill kalla det) om hur man på allra bästa sätt tar hand om en bränna. Om man bränt sig. I solen.

Jag vill liksom motargumentera detta på något sätt och fråga hur fan man överhuvudtaget får en bränna i detta landet i år. Och, om man nu råkat bränt sig en aning, vad fan gör det? Ni blir ju bruna senare, sluta deppa jävla kollon. Var nöjd! En annan får gå med restbränna från Juni (= med ingen bränna alls, alltså likblek mitt i Augusti).

Jag har stora planer på att besöka stadens solarium innan jag drar tillbaka. Så här får det inte gå till.

Om ni ursäktar mig en liten stund så ska jag bara ut och tömma några skåp på alvedon och den första paketen med allergitabletter jag kan raffa åt mig.

Ta.Ta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0