Adressändring

Some serious shit goes down at Movida!

Jag har fortfarande känselbortfall i tårna efter torsdagens bravader. Men det var så värt det. Jag ska flytta till Movida. Jag ska slå upp ett tält i vipbåset och aldrig sluta dricka vodka. ÄLSKAR DET!

Vi skildes åt men fann varandra igen, jag och C. Runt femtiden (tror jag, har jag fel här) stod jag utanför Camillas port med en påse från tesco (hur mycket älskar vi inte 24/7 öppet?!) och tro mig. Jag har aldrig hört någon bli så glad över en nedsatt pastasallad i hela mitt liv.

Igår var jag mestadels död, och lite mer död. Idag är det dock liv i jäntan igen och ska strax knata bort till Matilda. Strosa i Richmond är det tänkt och ta en fika på terassen i vårsolen. Klarblå himmel kan få vem som helst på gott humör!

Ikväll ska det vaktas barn. Inte så taggad men vad gör man!

Chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0