Ain´t that the reason

Vi kickar igång helgen med ett 24-timamrs pass. Underbart! Det knackade på min dörr strax innan halv fem imorse (kan man kalla det imorse? Det är ju fortfarande natta). Då åkte mina värdföräldrar till flygplatsen och det roliga kunde börja. Låg brevid J så han inte skulle bli rädd när han vaknade. Mysigt kan man tänka sig men killen har sparkat mig gul och blå. Det gör ont men smälter väl in bland blåmärkena jag fick häromdagen. Fast det var väl under roligare omständigheter. Movida var sjukt kul! SJUKT!

Nu, 4 koppar Nescafe (för att jag inte kan klura ut hur den där #¤=+%"¤(1#¤ kaffeapparaten fungerar) senare är väl allt mest frid och fröjd. Jag återkommer när det inte är det. Det vill säga om 2 timmar då vi kommer hem från fotbollen och jag ska tvinga i J lunch så han inte ska hamna i sockerkoma på kalaset senare idag. Inte för att han vill på kalaset. Vilket barn vill inte gå på kalas? Är det normalt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0