Back to bed

Slutar med största sannolikhet inom en timma och kroppen skriker efter mer sömn. Hjärnan funkar inte överhuvudtaget jusst nu. Jag har misslyckats med allt hela morgonen. Tvätten, maten, jag har slarvat bort saker och ah, you name it! Men frågan är om det verkligen är en sådan bra ide att lägga sig nu för då lär jag nog inte somna i tid i kväll och jag måste verkligen ändra min dygnsrytm! Första månaden efter jul sov jag hur bra som helst och man mår så mycket bättre då.

Åter till dilemmat nurå, ska jag sova eller inte sova. Hm?! Eftersom jag spanat in ett par skinnbrallor på Zara borde jag väl kanske ut och springa men skavsåren (som inte läkt på en månad, vafän) säger nej. Men en promenad skadar nog inte!

Nu ska vi käka bulle, jag och J. Skinnbrallor ja...pff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0