Barnmagar

För att spinna vidare lite på förra inlägget så finns det en till sak du aldrig ska lita på. Barnmagar! Gå inte runt och tro att du har allt under kontroll och tänk att ja men det har ju redan bajstats tillräckligt idag för då har du fel. Helt plötsligt är det som om någon släpper en bomb och helvetet bryter loss. Lägg till lite kräks på det så är morgonen gjord!

Jag har iallafall överlevt i 1,5 år så jag antar att denna morgonen inte ska ta allt för hårt på nerverna. Det värsta måste ändå vara att jag är så sjukt rastlös. Jag vill ut pch träffa folk. Jag vill dansa och ha kul. Inte sitta här och slagga.

Tråk!

Ska fortsätta sörpla mitt kaffe och kolla in Net-A-Porter!

Morsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0