En annan dag

LITA ALDRIG PÅ NÅGON OCH ALDRIG, ALDRIG PÅ TFL!

Jag får fan spel! Vet att 485:an till Putney inte går på söndagar. That´s fine lixom. Mindre fine är det att Tfl ljuger skiten ur sig. Det stod att tågen skulle gå som vanligt så jag traskar upp på perongen och tänker att det är visst bara jag som ska åka tuff tuff idag för det var inte en kotte så långt ögat kunde nå. Det kommer inget tåg, jag väntar lite till. Det kommer fortfarande inget tåg. Kollar på tavlan där tiderna står och gick inte ett tågfan förrns om 5 timmar. Underbart! Men snälla rara Tfl, säg  detta till mig då när jag söker på sätt att ta mig någonstans. Skithög till sida! Replacementbussarna är en annan historia jag inte orkar dra. Dom som aldrig kommer. Så det blev till att gå till Putney. Skulle möta Kingan och hon var snäll nog att gå mot mig för att möta mig. Inte förrns jag är vid High street i Putney inser vi att vi gått helt olika vägar. Jag ställer mig utanför T K Maxx och börjar nästan gråta för detta är ingen bra dag lixom.

Anyway... Dagen blev bra trots allt. Lite strosande och en kaffe så löser sig det mesta. Vandrade hem till Kingans nya boende med. Det där har du gjort bra!!

Drog vidare till Camilla och sen mötte vi upp Linnea i Putney och käkade middag.

Vet inte vad det är för fel på mig för jag kan knappt få ihop en mening längre men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0