17 februari

Förra inlägget hade med JLS att göra och en viss nattclub och ett visst bord. Nu i efterhand är jag glad att vi inte åkte dit iallafall.

Sedans dess har jag lyckats slarva bort min telefon två gånger. En gång i en kiosk och nu senast på mitt rum. Den är dock hittad igen och ett senilsnöre ska införskaffas!

Igår var en trevlig afton må jag säga. Pamela joinade mig för att se The BRIT´s som jag så vackert har väntat på en mindre evighet.

Annars är allt som vanligt. Imorgon vankas det Movida och humöret är redan på topp!


Kommentarer
Postat av: Nikolina

JLS.... alltså jag hänger inte med. vem är det??

2010-02-17 @ 22:48:01
URL: http://coconutskins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0