"Vård" av "sjukt" barn

J är hemma idag med. Sjuk! Sjuk? Han sitter med en liten speldosa som han säkert fått från någon transfettad happy meal en gång i tiden och sjunger med till melodin. Melodin råkar vara The heart never lies av Mcfly. Detta vet jag för att jag har googlat. Inte för att jag på något sätt lyssnar på Mcfly. Jag kan ha Spotifyat dom någon gång. Men det var säkert av ren tristess. Anyway... Det känns konstigt och lite, lite fel när en 4 årig kille sitter och nynnar på ....then just look into my eyes, cause the heart never lies. Finn fem fel lixom!

Nu är resan till Österrike bokad och klar. Datumet ändrades ju ungefär 23450546903 gånger men det slutgiltiga är nu 13-20 mars. Det SKA bli kul men jag är lite orolig över typ kläder och grejjer. Jag har ju knappt en tjock tröjja. Men jag har inte direkt några planer på att erövra backarna iallafall, utan tänker hålla mig lite i skymundan på hotellet (som BTW är helt j_vla otroligt).

Dagen kommer vara outhärdligt seg. Ikväll blir det dock Movida och det är jag mycket tacksam för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0