ECHO

Ni vet dom där mjukisbyxorna jag berättade om för några dagar sedan. Är det fel att jag har bott i dom sedans dess. Sovit, handlat mat, skolan...?! Tvätta kanske?

Igår var det väldigt mycket jätte trevlans på Sun Inn. MASSA folk! Nytt och gammalt!

Slutade tolv idag med så jag mötte upp världens finaste på Corner Café och drog en kaffe. Nu, några timmar senare ligger jag i sängen och läser massa tidningar. Huset är tomt=TYST!

Underbart!







Ikväll "dissade" jag Richmond hårt ( sorry ) för Covent Garden. Fattig värre men det är ju inte mycket att göra åt saken...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, skoj med kort :)

2010-01-19 @ 21:07:11
Postat av: Emma

det var jag, emma som skrev de förra;)

2010-01-19 @ 21:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0