En gång i tiden sades det Natti Natti Sam

Det blir nog inte mer spännande än såhär ikväll. Sova nu är det tänkt. Men imorgon, då smäller det. Hujedamig! Vill ni veta?? Det är klart ni vill. Håller ni i er nu då. Hårt! Imorgon is THE day.... Jag ska köpa kalender.

Sa ju det!

Big stuff asså. Ibland är London extremt händelserikt.

Ne nu måste jag verkligen sova. Jonatan väcker mig när han tycker att det är dags att vakna till morgonen. Och det är fanimej innan tuppen ens masat sig hem från efterfesten. Oh ja jusst det, när han sagt till mig att det är dags att vakna och hoppat i min säng ( med mig i bör tilläggas ) springer han ner till Saga. Och kör samma visa där. Tack och lov att tjejen fortfarande sover i spjälsäng.

Meh, go natt dåra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0