Keep holding on

Asså fy fan säger jag bara. Storleken på spindlarna jag har dödat ( JAG NI HÖRDE RÄTT. JAG HAR DÖDAT DOM JÄVLARNA ) i det här landet är sjukt onormala. Jag tror inte ens dom är lagliga i Sverige. Äckel är vad dom är. DÖDA!

Har jag berättat om mitt skypesamtal med min käre far häromdagen. För att ni ska förstå innebörden av hans ord måste ni veta en grej. Jag har extrem åldersnojja. Extrem! Jag ljuger ofta om min ålder när vi är ute. Ok, alltid! Jag är säker på att jag börjar få rynkor på fler ställen än vad som är ok för en 22 åring.
Iallafall, tillbaka till samtalet med far. Han knåpar ihop ett nytt Cv den gamla räven och har i det printat ner åldern på sina kära döttrar. Och han har precis som jag, ljugit om min ålder. Men till skillnad från mig som drar av ett par år har han slängt på ett.
PAPPA?! VARFÖR??
Då slipper han ändra det så ofta var svaret jag fick och så var det med det.

Sen har jag en fråga. Är det fel av mig, som 22 ( INTE 23 ) årig AuPair att skratta åt Lazytown? Ni vet barnprogrammet med massa dockor och en überttränad typ i trikåer. Är det också lite fel att jag kanske uppskattar denna typen i triåker på ett lite annat sätt än ungarna?

Är föresten precis hemkommen från barnvaktskväll.
Saving instead of spending!

Nu ska jag sova.
HÅRT!

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0