You don´t have the right to judge me

Ja men det var helt galet kul igår!
Oj oj... Väldigt bra ställe, sjukt bra musik och massa roliga människor. Men undra om det inte var roligast på puben innan. Ett gäng uppklädda tjejer invarderar en gammal pub och röjjer loss. Hur underbart var det inte?!

Hur som helt stupade jag i säng runt 4 här på Limes Ave. Vaknade några timmar senare och mådde INTE så bra. Hm...?

Blev några timmars strosande på Westfield med Emma oh Pamela idag. Jag måste ha vart den mest osociala dom någonsin har träffat för gudars vad trött jag var. Har iallafall fått köpt mig ett par mysbrallor och årets första Starbucks!

Huvudvärken börjar lätta nu vilket underlättar för nu väntas barnsvaktskväll med mycket fint besök av syster!


Kommentarer
Postat av: mami

Tokfia <3

2010-01-16 @ 18:43:55
Postat av: Jossan

Underbart!

<3

Saknardigsaknardigsaknardig!

2010-01-17 @ 12:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0