...

Pappa frågade mig idag, hur det känns att vara hemma. Nu när jag vart här ett tag. Och utan att tänka efter svarar jag att jag aldrig varit mer stressad. Man ska vara så jävla mycket på hemmaplan. På något sätt ska man vara allt. Och överallt. Folk förväntar sig att man ska vara dom till lags för att man varit borta. Om man bortser från pengarna så är jag glad över att jobba hela sommaren för då får man lov att koppla bort. Slappna av. Sjukt va!

Är mitt uppe i en ledig helg. HELT ledig är den. Inget jobb, inga kompisar, inte ställa någon klocka. Wunderful! Har smulat i mig både det ena och det andra idag. Min ätardag. Inte för att min ämnesomsättning vet att det är lördag och jobbar extra hårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0