Have We Met?

Det rullar på här i Uddevalla. Jobb, sova, äta, sova. Jag sa aldrig att det var roligt. Men det funkar. Det är lite skönt. Men bara lite.

Överträffade och överaskade mig själv förrut genom att dra ut och springa. Som att det inte var varmt innan. Höll seriöst på att lägga av totalt när jag kom hem och stupade på golvet. Men efter att ha tryckt i mig 3 korintkakor och en massiv citronsak på jobbet förrut så borde jag fortfarande springa.

Ledig imorgon. Sova, tvätta och leta rum står på mitt lilla obefintliga schema.

Jag ska dra nu, innan ni dör av tristess. Förlåt!!

Kommentarer
Postat av: nikolina

madde madde. tack gode gud att du flyttar tillbaka till london till hösten. de här ser inte bra ut min vän.

2010-07-12 @ 22:45:54
URL: http://coconutskins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0