Try Again

Det blir värre och värre. Jag kan nästan inte hålla ögonen öppna efter klockan nio. Vart på väg att somna dom senaste tjugo iallafall. Sen måste jag nästan be om ursäkt för världens i särklass sämsta update. Men kära församling, det händer verkligen ingenting i detta livet jusst nu. Jag har inte gjort en sak på år och dar känns det som. Jag jobbar och jobbar och jobbar. Eller vänta, jag passerade en sallad på jobbet idag. På beställning, det var en som ville ha det. Told ya, så jävfla intressant!

Men jag ska inte INTE nämna att jag fick världens finaste finbesök på jobbet idag. Helt bara sådär! Nena kom spatserandes i matsalen varpå jag bar slänger allt jag bär på. Vi har inte setts på ett halvår. Över ett halvår. Saknar henne massor. FinaNena!

Nu känns det som jag pushat min gå-och-lägga mig tid lite för långt.

Puss.

Kommentarer
Postat av: nikolina

MQ, jag haffade den på rean! ka-ching!

2010-07-30 @ 23:46:25
URL: http://coconutskins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0