En helg

Taman Gang var inte rockigt. Inte för att vi gav det en chans men ey, vem har den tiden anyway. Bestämmer oss för att gå till Whisky istället. Herregud, hur mycket mer ska en orka undrar jag. I samma veva som vi kliver utanför Taman Gang öppnar sig himlen. Underbart! STÖRTREGN!!!! Springer som yra höner bort till Hilton med jacka och sjalar, nästan lite självmordskrampigt, virade runt huvud och hals. Det var ju inte så att man kunde kosta på sig att ta taxi dit för några ynka pund och faktiskt entra stället med lite stil. Nej nej...

Inne på Whisky och jag inser att, ja jag är på Whisky. IGEN! Peppen typ DOG! Peppen återfann sig dock då någon vänligen köpte ett glas vin var till oss fattiga auapirer. Och en red bull vodka. Och ett till glas vin. Och...ja ni hajjar!

Hur som helst. Efterfesten blev kirrad och efter att jag så här i efterhand inser att jag kan ha gjort det mest pinsamma samtal ever så är jag glad att vi hamnade där vi hamnade och inte där jag ville jusst då.

" Hey, Tim! It´s Maddie. You probably don´t remember me but I´m friends with Ellen, Darren and Irfan and I slept next to you a couple a weeks ago. Uhm... What are you doing?"

Desperat.com

Knatar ut från lägenheten (som måste haft rekord i antal dörrar!! Vad fan döljde sig bakom alla??) runt ett efter att ha blivit övertalad att kolla på x antal avsnitt av Entourage. Är hemma runt halv 6, målar naglarna men glömmer borsta tänderna, möter upp Smällen och går bort till Millans Sheen för att säga hej då. Där gick startskottet!

Uttråkade som vi var och någonstans i partytarmen ryckte det nog till lite för vad är en Söndag utan Whisky. Hatar att älska men så är det. Vi tog bussen till Hyde Park Corner och gick till Marble Arch och sen åkte vi hem.

"We´re taking a cab and you´re paying for it".
Detta efter att jag ser, eller snarare sagt inte ser, slutet av parken vi måste korsa för att komma fram.

Nej peeps, nu är jag så trött så trött så nighty night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0