FAILURE

If u dress for MADDOX and end up at MOVIDA. U have kind of failed!

Ah men fy fan! Madde, du skall icke ragga efterfest i Ellens kontaktlista. Det slutar med att du virrar runt på Oxford St all by yourself. Ingen efterfest för en mer eller mindre klok promoter hittar dig och bankar lite vett i skallen på dig. Bra vet jag inte. Eller jo det är klart att det var. Sen vill jag också fråga mig själv och alla andra varför jag aldrig kan koppla saker vid tillfället. Nu har jag sabbat allt totalt! Visserligen var det sabbat innan men jag hade chansen att sabba det på ett bättre sätt nu och det inser jag inte förräns det är för sent. Gud vad ni INTE förstår vad jag babblar om.

På grund av detta kommer nästa vecka vara sådär jobbigt tung.

Och gud vad jag hatar svenska brudar. Seriöst! Dom blir värre så fort dom sätter sin fot i London. Trust me! Jävla f*****!!!

Kommentarer
Postat av: nikolina

wtf is what i'm saying..

2010-06-04 @ 18:25:44
URL: http://coconutskins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0