Going for gold

Nu fick jag ångest igen. Shit! Asså nog för att man kan önska fyllelås på min egen mobil men andras vore rätt najs att ha på också. Eller så skyller vi på Whisky Mist för att jag på senare tid dör av tristess där inne. Ändå måste jag dit. Rehab anyone?

Sen har jag, hör och häpna, sagt något smart. Detta i St. James park någon gång för några dagar sedan. Och eftersom jag är smart så sällan, faktiskt såpass sällan så det nog anses som en slump, så är det kanske lika bra att skriva ner det.

Privatskolor! Jag hatar konceptet men älskar produkten!

Smällen tycker tvärtom och såhär i efterhand måste jag kanske ändra på mitt uttalande lite. Produkten är ju trots allt extremt kontrolerande med oftast way to ugly kristallglas och för mycket pengar. Eller ah, pappas pengar.

För ni vet ju vad dom säger....

Mummy´s boy, daddy pays!

TRUEEEEEE!

Sen har vi även listat både Whisky´s och Maddox´s största slampor. Och dom är män. Eller män och män...HAHA! No names peeps!

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0