Time 2 say goodbye

Jag har kommit underfund med att jag oftast uppskattar denna stad som mest när jag är hungrig. Eller sulten som vi brukar säga hemma. När man är bakis, inte kommer ihåg sist man åt och det enda man får i sig är en cigg eller två för det är det man har kvar efter gårdagen. Eller nu ska vi inte lura oss själva här. Man köper ett pack för sina sista kraffsmynt längst ner i väskan.

Nu kommer jag säkert inte hålla med mig själv om ett par månader då jag säker vill sula iväg veckans 2459569 nudelpaket så långt det bara går ut genom fönster! Men jag har varit jävligt noga med att inte äta varken nudlar eller pasta på ett tag för jag vill ju inte fresta på tarmen mer än nödvändigt ifall det nu skulle bli så!

Idag åkte som sagt mitt hjärta hel till Sverige. Fina syster! Det vart faktiskt lite jobbigt att ta farväl vid 33:an igår. Nog för att vi ses om en månad men det kändes. Nu har det börjat! Exakt vad vet jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0