Utan dina andetag

Jag hade en fin dröm inatt. Jag drömde att jag vaknade av att jag hörde mamma. Och pappa. Och min moster och morbror. Så öppnade jag min dörr och där stod dom. Allihopa! Camilla, du stod inte där. Vart var du?

Är det inte konstigt hur jag låter personer som jag inte ens känner och bara träffat cirkus två gånger påverka mig så. Borde inte låta det förstöra. Inte alls!

Sen så har Mr. H flyttat sitt flyttdatum I G E N så han tyckte att gnocchi och Entoruage skulle passa bra en kväll som denna. Bör en ana ugglor i mossen? Ett flyttdatum borde väl inte ändras tre gånger på en vecka?

Well, well... Nu är jag barnis i vilket fall som helst så det spelte ingen röll som ho sa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0