06.32

Det finns ingen charm med att vakna innan 8. Det gör verkligen inte det. Men jag har anammat rollen som (betald) extramorsa i några dagar så det är väl bara till att bita ihop. Jag vill dock inte påstå att jag gör det med bravur. Jag glömde av att handla igår så det finns inget bröd och inga flingor. Bra frukost! Sen hann jag inte med hela strykhögen igår heller så jag kan ju glömma att sova när S sover sen.

När jag vaknade stog regnet som spön i backen och trust me, hade det inte slutat hade jag inte tvekat en sekund på att vrida på ugnen och köra in huvudet.

Nu måste jag kila. Väntar på att S ska bajsa klart. Så jag hinner kanske slänga på lite mascara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0